Lite kort på Snobben o Dennis

Nu verkar det som om matte skall klippa oss – det gillar vi absolut inte 😦

Jag vänder ryggen till så ser hon inte mig 🙂

Jag sticker ifrån matte ”vetja” – ha, ha

Nu blev det kaffedags, vilken tur vi har, husse lagade kaffe…. men kaffe och tomater kan väl inte vara gott?

Kaffet kommer att serveras här ute (matte har glömt att hon skall klippa oss, YIPPI 🙂 )

Matte o husse har glömt oss 🙂

Aha, vi fick en ny kudde att gosa i 🙂

Jag ligger här så länge, ignorerar matte helt enkelt, vill inte klippa mig 😉

Här var det mycket roligare, eller hur matte?

Om yorkarisimremarken

Vi är två yorkshireterrier som vet ganska mycket om omvärlden och även världen, man har ju varit med ett litet tag, vi vet hur matte och husse skall behandla oss och gör dom inte det på rätt sätt så kanske vi visar vår "terrierinstinkt" - man kan aldrig veta :) Vi kommer ifrån kända uppfödare när det gäller vår ras men vi gillade inte riktigt det långa håret och papiljotter med mera, vi trivs faktiskt mycket bättre så här - lite busiga och med lite go i oss! Här kommer Snobben ifrån: http://www.hemsida.net/lexbydals/ och Dennis kommer ifrån: http://www.careaboutskennel.se/ Ja, så är det :)
Detta inlägg publicerades i Snobben o Dennis och märktes , , , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar