Jag leker med ”lager” i Photoshop…

För att vara första gången så blev det godkänt (tycker jag 🙂

Om yorkarisimremarken

Vi är två yorkshireterrier som vet ganska mycket om omvärlden och även världen, man har ju varit med ett litet tag, vi vet hur matte och husse skall behandla oss och gör dom inte det på rätt sätt så kanske vi visar vår "terrierinstinkt" - man kan aldrig veta :) Vi kommer ifrån kända uppfödare när det gäller vår ras men vi gillade inte riktigt det långa håret och papiljotter med mera, vi trivs faktiskt mycket bättre så här - lite busiga och med lite go i oss! Här kommer Snobben ifrån: http://www.hemsida.net/lexbydals/ och Dennis kommer ifrån: http://www.careaboutskennel.se/ Ja, så är det :)
Detta inlägg publicerades i Blommor, Diverse, Fjärilar, Photoshop. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Jag leker med ”lager” i Photoshop…

  1. Fru Sederblad skriver:

    Det blev absolut godkänt! Jag tycker det blev riktigt snyggt!! Bra jobbat! Och det där med lager… alltså…jag är nog lite trög… men det tog mig två år innan jag riktigt förstod det…

  2. Super! Och det är svåååårt det där, man blir lätt lite snurrig tycker jag.
    Kram

  3. mickan skriver:

    jättefint. berätta gärna hur du gör

Lämna en kommentar