Har sommaren kommit för att stanna?

På väg ner till stranden – 150 meter 🙂

Nu hoppas vi verkligen att sommaren är här och stannar kvar några månader. Börjar semester i nästa vecka, det verkar lite lovande får jag säga 🙂

Snobben o Dennis älskar att springa nere på stranden utan koppel 🙂

(Om någon undrar varför jag har bytt adress så är det av den anledningen att jag trodde min blogg var virussmittad, så var det inte 🙂 Men jag tog bort den och ville aldrig se den igen, när jag skulle ta tillbaka namnet så gick inte det, så det fick bli så här!)

 

Om yorkarisimremarken

Vi är två yorkshireterrier som vet ganska mycket om omvärlden och även världen, man har ju varit med ett litet tag, vi vet hur matte och husse skall behandla oss och gör dom inte det på rätt sätt så kanske vi visar vår "terrierinstinkt" - man kan aldrig veta :) Vi kommer ifrån kända uppfödare när det gäller vår ras men vi gillade inte riktigt det långa håret och papiljotter med mera, vi trivs faktiskt mycket bättre så här - lite busiga och med lite go i oss! Här kommer Snobben ifrån: http://www.hemsida.net/lexbydals/ och Dennis kommer ifrån: http://www.careaboutskennel.se/ Ja, så är det :)
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Har sommaren kommit för att stanna?

  1. Åse skriver:

    Kul att du är tillbaka trodde du övergett bloggandet !

  2. Ama de casa skriver:

    Lagom långt 🙂 Håller tummarna att semestervädret håller i sig!

    Här nere är det förbjudet att ha hundar på stränderna. Synd på ett vis, för det är så härligt att se dom busa. Men spanjorerna är rätt dåliga på att plocka upp efter sig, dessutom verkar ALLA ha hund och stränderna är ofta ganska små.

    • När min dotter bodde i Spanien (utanför Malaga) så tog hon alltid ner sin hund på kvällen så Bobo fick bada (men absolut inte göra något annat, om det hände så tog hon upp det 🙂 Men det är ju ca 6 år sedan ?

      • Ama de casa skriver:

        Vi köpte lägenheten 2003, och redan då var det förbud med hundar på stränderna. Fast på vintern är det många som är nere och låter hundarna busa. Särskilt på en lååång strand en bit norr om oss. Vi går ofta promenader där och då är det jättekul att se hundarna busa loss 🙂

Lämna en kommentar