Höstkänningar idag…

 Ja, det tycker inte Ester (att det känns som höst alltså!) – ligger där i värmen och tycker att hon är unik – jag håller med henne till fullo 🙂

Här hemma satte vi på värsta brasan 🙂

Ja, det kändes riktigt råkallt inne idag, så jag letade fram alla lycktljus jag hade i mina gömmor och tyckte det blev så mysigt och varmt – men det blev så VARMT…

Ja, efter det fick jag öppna alla fönster och få in lite kall luft igen, jag behöver inte nämna något om vad mannen i huset sa då 🙂

Ja, det här är vi!

Och det här är Dennis 🙂 Han önskar sig lite leksaker när han fyller år den 23 december 🙂

Och det här är Snobben 🙂

Och detta är också Snobben, han tyckte det blev för varmt 😉

Får avsluta med en bild när det var lagom varmt!

Om yorkarisimremarken

Vi är två yorkshireterrier som vet ganska mycket om omvärlden och även världen, man har ju varit med ett litet tag, vi vet hur matte och husse skall behandla oss och gör dom inte det på rätt sätt så kanske vi visar vår "terrierinstinkt" - man kan aldrig veta :) Vi kommer ifrån kända uppfödare när det gäller vår ras men vi gillade inte riktigt det långa håret och papiljotter med mera, vi trivs faktiskt mycket bättre så här - lite busiga och med lite go i oss! Här kommer Snobben ifrån: http://www.hemsida.net/lexbydals/ och Dennis kommer ifrån: http://www.careaboutskennel.se/ Ja, så är det :)
Detta inlägg publicerades i Diverse, Ester, Lilla trollet, Snobben o Dennis. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Höstkänningar idag…

  1. Ha ha ha det var ingen dålig leksakssamling 😀 Och lilla trollet är underbart söt.

  2. Linda skriver:

    Men gud, vad många godingar du har hemma hos dig. Ester och Dennis och Snobben. Så söta!

Lämna en kommentar