Nu är semestern slut :(

Luftat fötterna har man hunnit med 🙂

     

En restresa hann vi också med….

     

Lite blandat ifrån veckorna som varit…..

     

Semester för mig är palmer 🙂

Men det allra bästa var när Ester kom till världen – mormors Ester med gester 🙂

     

     

     

Om yorkarisimremarken

Vi är två yorkshireterrier som vet ganska mycket om omvärlden och även världen, man har ju varit med ett litet tag, vi vet hur matte och husse skall behandla oss och gör dom inte det på rätt sätt så kanske vi visar vår "terrierinstinkt" - man kan aldrig veta :) Vi kommer ifrån kända uppfödare när det gäller vår ras men vi gillade inte riktigt det långa håret och papiljotter med mera, vi trivs faktiskt mycket bättre så här - lite busiga och med lite go i oss! Här kommer Snobben ifrån: http://www.hemsida.net/lexbydals/ och Dennis kommer ifrån: http://www.careaboutskennel.se/ Ja, så är det :)
Detta inlägg publicerades i Blommor, Diverse, Lilla trollet, Semester 2012, Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Nu är semestern slut :(

  1. oskrivnablad skriver:

    Härliga foton och härliga minnen 🙂

  2. Vilka ljuvliga semesterbilder! Man blir ju lite mer resesugen 🙂
    Kram

  3. Ester skriver:

    Vad roligt att du tittar in till mig! Ester var min farmor och jag gillar verkligen det namnet, därav namnet på min blogg. Vilken underbar dotterdotter du fått!
    Nu ska jag gå vidare till dotterns blogg. Spännande!
    Kram Ester

Lämna en kommentar