Ester har pratat med mormor :)

Ester har lärt sig att säga ”o” men hon klarar inte riktigt att säga ”m” – men det kommer, det skall jag se till 🙂 Ni ser ju att hon försöker 😉 Det är ju MORMOR hon skall säga!

Hon vill inte ha vilka kläder som helst på sig, Hilfiger tycker hon är helt OK 🙂

Ja, ja säger jag (Ester alltså) en knapp är ju inte knäppt, så knäppt!

Jag kanske gillar ”Flower Power” bättre (det vet dom ju inte 😉 )

Allra helst vill jag ha denna gosiga pyjamasen på mig 🙂

Jag har lånat mormors blogg för en dag – TACK!

Om yorkarisimremarken

Vi är två yorkshireterrier som vet ganska mycket om omvärlden och även världen, man har ju varit med ett litet tag, vi vet hur matte och husse skall behandla oss och gör dom inte det på rätt sätt så kanske vi visar vår "terrierinstinkt" - man kan aldrig veta :) Vi kommer ifrån kända uppfödare när det gäller vår ras men vi gillade inte riktigt det långa håret och papiljotter med mera, vi trivs faktiskt mycket bättre så här - lite busiga och med lite go i oss! Här kommer Snobben ifrån: http://www.hemsida.net/lexbydals/ och Dennis kommer ifrån: http://www.careaboutskennel.se/ Ja, så är det :)
Detta inlägg publicerades i Diverse, Lilla trollet, Pernilla, Sommaren 2012 och märktes , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Ester har pratat med mormor :)

  1. Alltså. Ett så otroligt vackert barn. Vilka ögon!

  2. mickan skriver:

    åhh, så söt. det märks att du är en stolt mormor. härligt att läsa.

  3. mickan skriver:

    en liten hedersgäst då. lyckan smittar av sig. man blir så glad när man läser de här inläggen. samma gäller vovvarna. bloggen där hunden bobo finns har jag oxå hittat tack vare din blogg. man ler m hela ansiktet..
    kram

  4. Åsa skriver:

    Vilken fiiin 🙂
    Kramar Åsa

Lämna en kommentar